söndag 29 november 2009

New Moon

Nu har jag sett filmen New Moon. Den var varken bättre eller sämre än vad jag hade förväntat mig att den skulle vara. Filmen, precis som boken, kretsar mest kring Bellas depression efter att Edward har lämnat henne så det blir ju en ganska sorglig historia. Jag tycker att Kristen Stewart som spelar Bella gör det trovärdigt och det är ju tur eftersom hon spelar en så viktig roll genom hela den här filmen. Den delen av filmen som utspelar sig i Volterra i Italien var särskilt kul att få se.

Eclipse var den näst bästa boken i serien tycker jag och nu ser jag fram mot att se hur den kommer förvaltas i den kommande filmen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Hej "Amelia"!

    Vad kul att du är igång och bloggar inom vårt ämne :)

    Jag kommer definitivt kika in och läsa då och då!
    Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul att du kikade in! Ja, jag får ju ta mitt ansvar nu när du är på väg att ta mammaledigt ;)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails

The Vampire Diaries