måndag 16 november 2009

Känner mig träffad

Jag är en 70-talist som gillar twilight sagan... so sue me! Att böckerna egentligen riktar sig till en yngre publik kan inte hjälpas. Jag visste i och för sig inte det när jag började att läsa den första boken, men vad spelar det för roll. Böckerna är bra skrivna, man sugs in i deras värld och man vill bara läsa mer. Det kan ju aldrig vara fel, oavsett om man är född på 70-, 80-, eller 90-talet, eller hur?

Men man kanske borde ta och kolla in sajten twilightmoms...

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

  1. Jag instämmer! :)

    Läste de tre Twilight-böckerna som hade kommit ut i våras och försökte få mina elever att läsa dem. Näääe... Men sen när filmen skulle komma ut och Rob Pattinson skulle spela Edward, ja, då var det annat ljud i skällan...

    SvaraRadera
  2. Ha ha, ja dom som inte hade hittat böckerna innan filmen kom, såg nog till att skaffa böckerna rätt snabbt efteråt...Men förhoppningsvis har Rob och co bidragit till att fler har upptäckt hur mysigt det är att läsa böcker!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails

The Vampire Diaries