onsdag 25 november 2009

Luftslottet och New Moon på bio

I helgen ska det bli en riktig biohelg! Vi har nämligen ordnat barnvakt, så nu gäller det att passa på. På fredag kväll blir det den avslutande delen av Millennium trilogin, "Luftslottet som sprängdes"(här kan man tjuvkika lite på filmen) och på lördag eftermiddag har jag övertalat min man att vi ska gå och se "New Moon". Han delar inte mitt intresse för böcker och filmer inom paranormal/fantasy, men han ställer upp för min skull - jag lockar med en massa popcorn och godis :) Den sistnämda filmen har ju förövrigt slagit publikrekord redan, så förhoppningsvis har den värsta hysterin lagt sig till kommande helg. Det ska bli SÅ mysigt, jag älskar att gå på bio!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails

The Vampire Diaries