onsdag 22 december 2010

Anita Blake - Omläsning pågår!

Nu har jag hämtat upp min trave med Anita Blake (Laurell K. Hamilton) böcker från källaren. Efter en lång läspaus känner jag att det har blivit dags att ge mig tillbaks dit där det hela började. Först ut är såklart Guilty Pleasures! Första mötet med Jean-Claude och Edward... bara det är två anledningar att starta om från början!

Jag har inte läst någon av hennes "comics" ännu, men det skulle vara lite kul att göra det! Bilden nedan är från den första utgåvan, med samma namn som boken.



















Bilden lånad från marvel.com.

1 kommentar:

  1. Kul att se ett inlägg från dig i min bloglovinlista :-) Din blogg är en av mina favorit bokbloggar. Jag har än bara läst första Anita boken så jag har hela serien framför mig :-)
    God jul och gott nytt år!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails

The Vampire Diaries